Godmorgon, måndag

Har Vakna med the voice i bakgrunden. Sitter och dricker mitt morgonkaffe. Somnade 3.00 inatt! Ska snart gå ner till bussen börjar skolan 8.50. Kan tillägga att när jag somnade så sov jag så jäkla skönt. De var bara som jag släckte ögonen och sen när jag tittade så var kl 7.

Har en vanlig outfit idag. Jeans från H&M, topp från Zara och kofta från VILA.


Dagens bra saker:
1. Projekt arbete
2. Rida Ghost
3. Mitt hår

Dagens diss:
1. Ingen Andreas
2. Snö
3. Endast kvar 16:-


                                               Ghost och Loppan

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: haha okej tur att jag inte gillar kaffe då så jag kan sova :P

2009-03-23 @ 09:12:54
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0