Fatsadag nr 8

Har varit hemma från skolan pga min förkylning. Sov till tio. Hade lite sms kontakt med min underbaraste. Vi firar 3månader idag <3<3<3 Efter skolan slutade kom han även hem till mig och vi åt lite mellis och pratade lite om vad som hänt i skolan. Vi ska ha naturkunskap prov 26mars!!!!

Jag pratade även om frågan jag ställde till mig själv i gårdagens inlägg.
och så här svarade han:

Måste du leva så tråkigt. Du måste få äta glass i sommar ju.

Så min nya plan blir att skippa fastan i sommar och leva livet sommarn ut. Men när skolan börjar får vi ser hur jag känner mig och se om fastan får ta fart igen eller om vi lägger den på hyllan till den riktiga fastan kommer igen efter fettisdagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0