Fastadag nr 7

Sitter här hemma hos mamma med feber, halsont och hosta. Är inte riktigt pigg men försöker leva så normalt som möjligt ändå.

De senaste dagarna har sötsuget försvunnit helt men när jag blir riktigt hungrig går tankarna till vad jag ska äta när påsken kommer. Jag kommer inprinsip svulla hela påskhelgen och sedan fasta igen enda fram till midsommar. Ser ni något system?

Fasta tider (hihi låter speciellt) 
Fettisdagen-Påsk
Påsk- Midsommar
Midsommar- Till min sommarfödelsedag (27juli)
27 Juli- Halloween
Halloween- Min födelsedag (27november)
27november- Julafton
Julafton- Nyår 
(svullar dagarna kommer att infalla samma dag + 1dag så alltså 2gånger = Äta onyttigt 14gånger/år

Jo mitt liv ska inte behöva styras av de vita giftet socker. Jag ska kunna leva normalt utan att äta detta gift som gör att barn i amerika får benskörhet, fetma etc. 

JAG HAR BESTÄMMT MIG FÖR INTE BLI FET(are)! 


Min pojkvän då vad tycker han om de här?
Hihi jag har ingenaning. Allvarligt nog så vet han inte om att jag kommer att ha yttligare fasta perioder. Stackarn!
Ska prata med honom imorgon om detta. Så ni får vänta på svar till dess. Jag kan ioförsig skicka ett sms där jag kan be han läsa min blogg.

Har du gått ner något i vikt?
Nej, konstigt nog upp. Men det kan bero på att jag ätit pizza 2gånger denna vecka och de är bara onsdag (slarv) och sen har jag kommit på mig själv att jag småäter yougurt, bröd och annat istället för godis mm. Så skärpning på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0