Fastadag 15

Hejsan!
Sitter i skolan med några, dricker kaffe för att dämpa hungern lite för de är 30min innan lunch. Väntar även på att Älsklingen ska komma från sin tennisträning. Själv har jag haft hästteori prov och de kändes som jag gjorde en ganska bra insatts där på hästensanatomi.

Kom på mig själv nu!!! Jag får ju inte dricka kaffe när jag fastar!!! FAN!

Aja ska iallafall dricka upp detta nu eftersom jag tagit mig tiden att göra kaffet.

Min fasta går för övrigt bra. Inget gott på 2veckor nu då( förutom kaffet)

Går lång dag idag enda till 16.20 men nu har de iallafall blivit ljusare på eftermiddagen så jag och mamma ska ut och skritta lite efter jobb och skola i den djupa snön :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kaffe är äckligt!!

2009-03-11 @ 10:51:32
URL: http://mikzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0