En dikt

Jag fick kämpa 1,5år innan jag äntligen fick min älskling på fall. Jag skrev den här förra våren(08) efter han sagt att han inte var intresserad av mig på de viset. Jag blev hur ledsen som helst och då var jag tvungen att skriva av mig.

Självklart har jag frågat ut honom varför han inte ville ha mig då men accepterar mig nu. Han kan inte riktigt svara på de men ett svar är att han var lite osäker och han visste inte om han hade tid då han sattsade väldigt mycket på tennisen.

Jag kommer ihåg första gången du tog min hand, trodde då min drömprins jag fann. Jag hörde rykten om oss som jag trodde var sanna, och att folk tyckte vi var söta tillsammans kunde gärna fått stanna. En vår kväll var jag tvungen att fråga dig rakt ut, och där tog stunderna med dig slut. Det är över nu men jag kommer ihåg alla dagar med dig dom är över nu. Jag vet att du någongång kommer möta din drömtjej men hon kommer aldrig vara bättre än mig. Denna dikt är ej samanhållande men jag vet att du förstår och jag tror att du också fällt en och annan tår. Du får aldrig mer göra så här som du gjort mot mig varken till en kille eller tjej.

Har försökt ikväll komma på en fortsättning men de är svårt men två meningar är klara.

Jag minns första gången du tog min hand, visste då min drömprins fann. Det tog mer än ett år innan allt föll på plats och nu kommer jag alltid hos dig vara fast.


Men nu kommer jag inte på någon bra fortsättning :(
Min jätte söta pojkvän

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin fin blogg ;D

2009-03-20 @ 22:58:10
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ritkigt nice blogg faktist ;D



http://vendelaSpace.devote.se (skriver om utvecklingen som barn/tonårs MODELL

2009-03-21 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0