090322

Jag är så lycklig :)
Min pojkvän åkte hem en dag tidigare så vi hann träffas igår kväll. Vi hade de jätte mysigt. Kollade lite på Ice Age men spenderade mest kvällen med att hålla om varandra och berätta hur mycket vi älskar varandra <3 De gör mig glad iallafall.

Nu har han iallafall åkt och vi kommer inte träffas fören nästa måndag (v14). Anledningen är att han kommer hem mega sent på torsdag och jag är hemma hos mamma på landet då och sen på fredagmorgon ska vi dra oss uppåt till Sälen.

Vill egentligen inte följa med eftersom min storasyster ska med som för övrigt tror att hon är min mamma. Så de kommer bli massa tjafs från hennes sida. Jag kommer bara visa att jag inte bryr mig för hon är så omogen!!! Jag följer endast med för min mammas skull eftersom de är vi som ska åka längdskidor i de stora skogarna.

Idag väntar jobb i stallet mellan 12-16 sen ska jag rida Ghost ett dressyrpass. När jag kommer hem ska jag sätta mig ner och försöka förstå mig på lite matte.


Ha en bra söndag

Frida


                       Igår kolla min utväxt!!! :O


Kommentarer
Postat av: Em

Hej, allt bra? :)

2009-03-22 @ 20:30:30
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0