Ojoj veckorna går så fort...

Och jag har inte bloggat på ett tag så tänkte att de var dags så här på måndagsmorgonen 09.51. Sitter hemma ingen skola måndag-tisdag och på onsdag ska vi ha avslutning på skolridningen och sedan ska jag tömma mitt skåp, säga hejdå till de för sedan på torsdag blir de skolavslutning i kyrkan med den "nya" skolan och i höst ska vi flytta upp till dennes lokaler och inte vara kvar i ENGY's gammla it's sad :(


Aja i helgen tävlade jag Ghost och de gick väll si så där men mamma och pappa tyckte att de såg bra ut. Jag har inte ens läst protokollet för att jag kände hur dåligt de gick men jag vet att jag fick 56% så egentligen ska jag vara nöjd fast han bröt av i galoppen och mesta delen stressade runt på banan och var rädd för solkatter. Varför ska jag alltid ha ponnysar som reagerar på solkatter???

Igår städade jag och Andreas stugan btw och det blev hur fint som helst. Ska åka och köpa en ny matta och gardiner nu i veckan bara.


Ha en bra måndag och en fortsatt bra vecka så återkommer jag, puss <3


Film från lokala hoppningen hemma 30/5-2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0