Igår tog jag första doppet

Och jag hade min nya bikini på mig, tog lite bilder med mammas braiga kamera :) Imorgon ska jag köpa en likadan fast rosa hihi för jag har verkligen tröttnat på min även fast den filmar jätte bra så fungerar inte blixten vissa tillfällen för att de är något glapp. Så nu ska jag köpa en betydligt billigare (min kostade dubbelt så mycket men tar dåligare bilder och är så mycket sugigare) och en smidigare kamera med cyber shot och ansiktsigenkännande och leendeautomatisk asså den tar när man ler :D



Btw Ghost och jag var ute och galopptränade idag på ängen och han tyckte de var jätte kul och bockade och hoppade runt + att han blev rädd för en människa som stod i kanten så han hoppade jätte kraftigt åt sidan så jag tappade tygeln och fick galoppera utan (skräckslagen att han skulle fastna) men jag fick tag på tygeln och kunde stoppa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0