Go' kväll allesammens <3

Sitter här på landet alldeles själv. Funderar på att gå och lägga mig men de är så tråkigt att gå och lägga sig i en tom kall säng alldeles ensam. Tur att jag iallafall har Oscar att värma mig mot när natten blir för mörk.

Har kollat på Paris Hiltons BFF och gu vad jag älskar denna kvinna hon är helt fantastisk och jag kan säga att hon är min förbild, idol och hemliga kärlek utan att skämmas <3

Hon leker verkligen med de stackars tjejerna och killarna i kvällens program skulle hon se hur länge och hårt de kunde festa och utan sömn till dagen efter blev de tvingade att spela polo på "häst"ryggar och äta lunch med hennes mamma.

Avundsjuk? Mja lite kanske ;)


Har fått tid till frissan nu iaf blir en blekning och toppning nu till sommaren, härligt!!!



Puss och godnatt<3



Jag och Oscar har tyvärr inte samma klass som Paris och Tinkerbell men jag behöver iallafall
inte vara med i ett tvprogram för att hitta vänner <3











   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0