Ett år med Ghost

Denna dag för ett år sedan hoppade jag upp på denna underbara ponny Ghost.

Han och jag har haft både upp och ner gångar och det viktigaste jag lärt mig under de här året är att problemet sitter inte enbart i ponnyn när de blir problem för ett ekipage utan allting påverkar så som ryttaren, utrustning och att de är bättre att rida på och utnyttja energin istället för att stoppa hästen.

Ryttaren ja vi böt ju så jag blev Ghost ryttare
Utrustningen som han hade tog vi bort, vi böt sadel och satt i ett vanligt tredelatbett
Sara förklarade och sen föll allt på plats och nu flyter de på i hoppningen

 Förra sommaren

 Provridning




Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin häst :)

2009-06-11 @ 01:17:34
URL: http://jshorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0