Beställd och jag är en sur flicka

Nu har jag beställt kameran och 4gb minneskort så härligt med ny kameran till sommaren, jag kommer verkligen fota ALLT när jag får den :D Och de roliga är att de här är pengar jag sparat bara för att spara så de är inte min lön som går åt. Längtar tills jag får hålla mina 6000:- ska köpa en bloggdator tänkte jag. Eller vi får se jag har rensat garderoben och den ser lite tom ut så de kanske blir att fylla den.

OJ nu skriver jag ju som om jag är glad men egentligen är jag sur på min dumma dumma pojkvän som har åkt bort med några kompisar till deras lantställe, de badar och solar medan jag får jobba mig svettig åka hem duscha och sedan sitta i en varm lägenhet. Tur att jag ska till stugan i helgen. Om Andreas ska med duger de inte med blommor för att få mig glad utan han får komma med något exklusivare för just nu är jag inte nådig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0