Var tar alla vägen på sommaren?

Varför är de så att man tappar alla när de är sommar, de är som alla försvinner så fort skolan slutar, okej jag ska väll inte säga att jag är världens hejdare på att höra av mig men i fallen av att träffa  fyra vänner denna sommar har jag  hört av mig till tre så att vi kunde träffas. EN hör av sig till mig och han är min pojkvän!!!
 
Jag ser er på msn och facebook men orkar inte bry mig, ingen annan gör ju de <3

Är de så att man inte vill träffa sina kompisar från skolan för att dom "hör ihop med skolan och tråk" medan man hör av sig till andra vänner man inte träffar när skolan är igång på sommaren, är de någon som kan förklara?


Lite bilder från skolavslutningen kanske muntrar upp och väcker minnen:







Kommentarer
Postat av: A

Vi får se till att träffas fler gånger :)<3

2009-07-13 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0