Usch vilken hemsk natt

Drömmde inatt att jag skulle ut ur stället jag var i drömmen, tror att de var någon typ av verkstad.

Måste ha sprungit/gått i sömnen för att jag:

Vaknade att jag stod i dörröppningen till våran stuga och mådde jätte illa jag skulle verkligen spy, upptäckte även att jag hade min klubbjacka på mig. Sedan blev allt bäcksvart jag tittade men såg ingenting jag hade blivit blind, försökte i de mörka hitta lampknappen innanför dörren men ramlade och slog i huvudet och skrek till Andreas "Jag är blind, jag ser ingenting" Han hittar mig med uppspärrade ögonen men jag ser ingenting, plötsligt börjar konturerna komma och jag såg ljuset av lampan. Jag såg igen.

Fick vatten, jag måste bara ha svimmat men usch vad rädd jag blev. Att allt blev bäcksvart och att jag inte såg blev jag mest rädd för, att bli blind är ingenting jag önskar till någon.

När jag skulle sova vågade jag knappt blunda i rädslan att aldrig mer kunna se igen. Men jag somnade och nu är allt normalt trots mitt nattliga äventyr.

De var inte bara jag som blev rädd hunden och Andreas blev nog lika rädda eftersom jag skek och grät hejdlöst när detta skedde.


                                            Inatt vill jag drömma om änglar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0