Storshoppar'n

Hejhej ännu en ny vecka har börjat :) Sitter hos mamma ute på landet och väntar på att tiden ska gå som jag kan gå ner till bussen, ska åka in och sova hos Andreas inatt <3

Idag har jag även shoppat med mamma och de var KUL! Åkte in till Brothers and Sisiters som gått i konken så dom hade utförsäljning där köpte jag 2linnen 50:-/st (179:- vanligafall) och en topp 100:- (399:- i vanligafall) Hoppas alla varit där och kollat idag, men de var tyvärr väldigt urplockat så de mesta är väldigt för smått eller för stort för mig (varför har jag vanliga storlekar?)

Sedan åkte vi vidare till Granngården där vi hämtade mina nya tävlingsridstövlar. ÄNTLIGEN säger jag bara, att jag ÄNTLIGEN hittat några som är snygga, inte för dyra och som är lite vidda i ankeln. Resan att hitta dessa har varit lång, vi började leta ridstövlar redan i Oktober så att de skulle komma till min födelsedag som är i November. Men nu har jag äntligen fått min 17års present :D

Sist men inte minst när vi ändå åkte den vägen svängde vi in till Skoman där jag köpte ett par Fred Perry skor från deras Höstkollektion. As fräna!

Bilder kommer <3

Nu ska jag dra till bussen!

Puss hej<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0