Sitter hemma hos mamma

Internet är segt, men man överlever nu när man äntligen kommit ut på landet och slipper sitta ensam i lägenheten och bara vänta på Andreas. Som tur var underhöll Jossan och Angelica mig igår och vi hade jätte kul.

Vi spelade golf, tennis, bowling och baseball. Jag vann både golfen och bowlingen. Fast i baseballen var vårat lag bäst vi gjorde 2 homeruns :D I tennisen gick vi in i duce säkert 5-6gånger under ett game så man blev rätt svettig. Och jag har träningsverk idag...

 
Tennis kanske man ska sattsa på? Andreas kan ju träna mig till toppen.

Fast tennis karriären är så mkt kortare än ridkarriären. Så jag håller nog kvar
med mina hästar och kanske tennis blir gemensamt intresse med Andreas. <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAHAHAHAHAHAHA de var grymt kul xD <33

2009-07-25 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0