Shopping med Frida idag :)

Idag träffade jag Frida det var trevligt :) Vi gick och fikade och sedan tog vi en så mycket berömd shopping tur i den lilla lilla staden :D Köpte mig ett par jeans legging och tro eller ej fetpaddan  fick på sig storlek 34! Köpte även lite mer saker se bifogad bild:



Kläder:
Linne från Kappal 99:-
Jeansleggins även dom från Kappal 299:-

Skönhet:
Hårkur från PHC 75:- (rea på Åhlens)
Deoderant till Andreas 35:- (rea på Åhlens)
Ögonkräm för trötta ögon från Åhlens 45:-
Duschcreme med mango från Dove 35:-(rea på Åhlens)



Köpte även en lammknut till födelsedagsbarnet Oscar som fyller 8år idag :D


MEDELANDE!!!!
Jag och Frida bestämde också att vi måste samla Svanis gänget någongång och äta middag och mysa ute i stugan någon kväll. Jag hör av er till er när jag vet mera men hör gärna av er till mig också. (ni vet vilka ni är)!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0