Oj jag höll inte de jag lovade!

Jag skulle ju lägga in bilder på stugan men de blev lite andra bilder ikväll ju :D Rart!!!

Aja idag har vi (mesta dels jag) städat stugan lite till och fått in ytterligare möbler. Nu är de bara bord, stol och gardiner som saknas. Så ni får vänta några dagar till innan ni får se resultatet. Flyttar btw in på heltid imorgon enda till skolan börjar igen. SÅ ni får ta fram almenackorna så ni vet när ni har tid att komma på inflyttnings mys :D

Imorgon ska jag jobba äntligen sista "riktiga dagen" på söndag blir de bara privathästpassen som man måste göra ändå. Sedan ska jag träffa Tindra och vi ska gå och ta en glass, ja för mig blir de väll någon form av dricka eftersom jag kör en 2veckor fasta från "söta saker man äter"

 I städar tagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0