Inför ridkursen 26-28/6-2009

Så här planerade jag innan jag for på ridkurs förra helgen :D

 Ghost var lagom smutsig

 Så jag borstade honom

 Sprayade manen och svansen med balsam så den skulle glänsa och få bort de värsta sommartovorna i svansen. (Rör inte svansen så mkt på sommaren då jag vill att den ska växa ut till tävlings säsongen igen)

 Ghost borstar är inte många men de är väldigt bra och mjuka och sköna för han :D

 Sen hade han berömda gräsfläckar så jag fick ta fram hans bleknings schampo!

 Sen fick han gå ut och torka så jag kunde borsta bort resterna av schampot och dammet som schampot drar upp så hästen ser smutsigare ut än när man började bada. Men sen efter en rejäl rykt så blev han vit som Pegasus <3<3<3



Packat och klart nu åker vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0