Gårdagen (torsdag)

Träffade Catrine och Angelica ute på stan och vi var och fikade på Pelikan, vi pratade gamla minnen och om sommaren. Bestämde att vi skulle åka och plocka jordgubbar någon dag :D

 En ½ Frida

 Catrines smaskiga kladdkaka

 Min ostfralla

 Angelicas kladdkaka



Jag ljög när jag sa att ni inte skulle hamna här :D Angelica och Catrine <3

Efter fikat så skjusade Catrine mig till Andreas, där jag väntade på mamma för vi skulle åka till våra pollar
och rida ut en sväng. Och vi missade regnet precis :D

 
Ghost i hagen han har fått lite mage nu i efter  2veckors bete<3
Annars brukar han vara hästen som aldrig går upp i vikt.

 Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0