Ännu sämre på att blogga

Katastrof de har blivit på senaste tiden då, senast jag bloggade skrev jag ett as flum och dåligt inlägg och tyvärr kommer jag inte komma med något bättre denna natt...

I helgen har jag varit en vända fram och tillbax med Andreas familj till Åland, de var trevligt :) Detta hände i lördags då ra. Så imorse när jag vaknade av telefonen som ringde var jag lagom trött haha de var såklart mamma som sa att vi skulle till mormors lantställe om en timme :O

Upp lite fort och försöka få i sig frukost lite snabbt, tyvärr är detta svårt när man är trött och maten från gårdagens buffe fortfarande mättar.

Väl hos mormor plockade vi slut på grannskapets blåbär, hallon och smultron jag fotade även lite. Här är resultatet:

 Flora<3

 Kassie och Oscar

 Ros


Imorgon blir de till att åka till Norr Malma gård och träna lite för Carina och Uffe ska sätta nya dojor på Ghost.
Foton kommer....





Blev sugen på tjejkväll så här på söndagsnatten, hör av er <3


Mickis håller klackarna i tacket hela kvällen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0