090129-090131

Torsdag, Fredag och Lördag.

Torsdagen var verkligen inte riktigt min dag (inte på på morgonen iaf) Vaknade 8.10 min buss går 8.32 aja de gick men de blev en hel del stress too. Var ju tvungen att packa inför min Stockholms resa också plus spakla ansiktet och fixa håret. När jag väl satt på bussen kändes de väldigt skönt de jag åstakommit. Jag fick med mig allt. Skolan flöt på bra.
2timmarslunchen spendeades med mina kompisar A och J plus en fet jävla kladdkaka vi svullade i oss. Efter skolan var de stress ner till stallet och rida Ghosten lite snabbt innan jag skulle hinna med en buss till Stockholm. Resan gick ganska fort och jag har blivit lite vanare att hitta i Stockholm något jag är ganska stolt över. Även fast jag hatar att åka tunnelbana själv. När jag äntligen var framme hos min mormor hungrig, trött och lite nervös inför fredagen. Möttes jag av min älskade Oscar gu va härligt de var att se honom igen. Fick pannkakor av mormor. Godaste jag vet. Sedan var de dags att sova mätt på pannkakor, kex och te. 

Fredagen blev verkligen bra åt en god frukost med mormor. Fixade till mig och klädde på mig inför plåtningen och  intervjun.  Blev inte riktigt som jag tänkt mig men iallafall helt okej. Efter 2timmar satt jag på bussen hem till härliga A som jag skulle tillbringa kvällen med. Stannade och köpte en lite present till honom som han blev glad för. Åt en god middag med hans familj också. Vi gick till ICA och köpte lite dricka och en Ben & Jerry´s glass den var verkligen god. Kollade på två filmer sedan somnade jag. Trött efter en dag i Stockholm och för en vecka som gått lite för fort...

Lördag

De är lördag idag. Vaknade på mitt bästa sätt. Brevid min älskade A hihi. Jag kände att jag inte sovit så bra inatt jag var verkligen jätte trött. Men han kom ner med frukost till mig, jätte gulligt verkligen <3 Tyvärr så var de jobb för min del och träning för hans del så vi fick skiljas ifrån varandra ganska tidigt idag. De är jobbigt att vara ifrån varandra. Men de är bra "träning" för de kommande veckorna då han kommer att åka bort först några dagar vecka 7 och sedan en hel vecka några veckor efter de..  Jobbet gick iallafall bra, inga sjuka hästar, bara min förstås men de är ingen fara med honom inte....

Skulle vara sköönt med en resa till Karpatos... Tänk vad skönt att åka bort till värmen en vecka eller bara över någon helg...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0