090127-090128

Tisdag igår och onsdag idag.

Igår vaknade jag med världens gulligaste A brevid mig. Han é så söt när han sover. Herregu! Fick även innan vi kommit upp från sängen ett telefon samtal från en känd svensk tjejtidning. Hon som ringde undrade om jag ville göra ett repotage om hur de är att ha pojkvän i min ålder. De lät kul så jag sa JA direkt. Hon hörde av sig idag btw så vi ska träffas på fredag och göra intervjun och plåtningen. Äntligen ska jag få glänsa. Aja när vi äntligen kom upp åt vi frukost. A åt 3 tunnbröd med enbart smör och drack massa mjölk. Usch väldigt mättande älsklingen verkligen. Jag åt ett stort rågbröd med paprika och gurka på, sedan också en tallrik havrefras och mjölk Sedan var de dags för den dagliga duschen och stylingen av ansiktet och håret. Sedan begav vi oss ner på stan. Hittade en jätte fin grå koftaB-YOUNG. 
Sedan var vi och fikade på Pelikan mums, deras färskpressade apelsinjuice är så god. När vi var klara nere på stan gick vi hem och gjorde en god pastamiddag. På kvällen mös vi med popcorn och  ramlösa. Vi tittade på Topmodel och Giddra inte med Zoran.

Idag så vaknade jag ännu engång med A brevid mig. Jag sover som godast när jag har sällskap av honom. Man känner sig så trygg då. Längtar verkligen till vi har råd att hitta något eget. Vi åt en mysig frukost jag samma som igår och han 4 rostade mackor med enbart smör och även möjlk i massor. Sedan blev de dusch och styling på de. Efter så fotade jag A lite för att få lite shyssta bilder till repotaget några blev riktigt bra. Fast bilder ger ingen rättvisa. Vi körde lite Wii och jag spöade A i både bowling och baseball. Han spöade mig dock i tennisen. Men va fan de är ju hans sport. Sedan begav vi oss ner på stan igen. Köpte en jätte fin vit blusSisters. A köpte en fin marinblårutig tröjaBrothers. Köpte även lite underkläder och en mascara H&M. När vi var hemma hos A sen så var jag tvungen att prova mascaran på engång och jag gjorde upptäckten att den hade en liten doft av lavendel. Drack lite varm choklad med A och sedan var de dags att dra hem och äta lite middag. Väntar på att topmodell ska börja sedan ska jag ta en dusch och vidare sova. Skola imorgon JÖ!

 
Ibland så saknar man de (håret asså)



Puss och kram från er allas Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0