090126

Måndag idag

Dagen började med att vakna lite för sent (50min) hade bara 15min på mig att kirra hår och ansiktet. Aja de blev väll bra. Väl i skolan åt jag mitt äpple och drack mitt citrontea. A hade inte kommit än så jag satte mig med A och B haha kul där :) Första lektionen Geograft helt okej lektion A är en väldigt bra lärare då hon presenterar allt så intressant och med vanligt språk så att man fattar på engång. Jag, A och B började att spåna på vårat arbete vi ska göra. Uppdraget är att bygga upp en jordbruksfamilj någonstanns i världen. Vi ska ha våran familj i Kansas, USA (mitt favorit land).
Efter en givande lektion så var de dags för projektarbete. Jag säger bara de ÄNTLIGEN har vi kommit igång och de känns också jäkligt bra. De här kommer nog bli något bra eller vad säger ni flickor! Ska väll berätta om ett tag vad de är vi planerar. Men jag säger 1 maj så kanske någon kan gissa. Efter projekt blev de en mysig lunch med soppa och bröd. Jätte gott verkligen. Efter lunch blev de diskutionSamhälles lektionen. Lika jobbigt som vanligt och absolut inte kul men men allt kan inte vara roligt. Efter skolan blev de lite puss på pojkvännen och sedan var de bara att bege sig ner till stallet och rida underbara Ghost. Han var väldigt trött men inte undra på de är 6e gången i rad han går och de är han inte speciellt van vid. Ska väll få vila antingen imorgon eller på onsdag. Vi får se...

Snart kommer min älskling hit då ska vi titta på film och äta vindruvor och dricka tea hälsosamt och bra även fast jag vet att han kommer vägra och äta chips och dricka pepsi istället.  
 
i min vackra skolavslutnings klänning På bild jag i sommras i min avslutningsklänning

Puss och ha de bäst
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0