Sittter och förbereder mig

De är ju tävling imorgon :) Ska bli kanon kul faktist. Sitter och tränar LC programet med fingret haha. Har inte ridit de på några år. Men tänkte att jag ville vara med i två klasser och LC är en bra uppvärmnings klass till LB eftersom hästen inte behöver gå i form utan bara behöver hålla takt och tempo.

Hoppträningen idag gick jätte bra och Ghost var hur snäll och hoppglad som helst.

Älskling har varit här ikväll och kollat på tråk melodifestivalen men åkte hem för ett tag sen för han skulle upp och jobba tidigt imorgon.
 
Asså melodifestivalen tråkigare program får man ju leta efter och vilka är med liksom? Hihi nu har jag dissat många svenskars favorit program.

Önska mig lycka till imorgon. Kommer väll rapportera resultatet efter.

Puss och Godnatt
Dressyr i Botkyrka i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0