Sitter på spanskan

Har väldigt tråkigt de beror på att ämnet jag skriver om är svårt att skriva om + att jag inte kan spanska. Skrattade mig igenom förra kursen och den här kursen så är jag själv så jag får jobba väldigt mycket själv :(

Skrev ett engelska prov lektionen innan och det gick jätte bra, kommer att få alla rätt. Engelskan var ett ämne förut som jag tyckte var as tråkigt men som jag nu verkligen sattsar på och börjar gilla mer och mer.

Innan den här terminen började så sa jag åt mig att jag måste prioritera skolan bättre än förra terminen och jag har verkligen lyckats tycker jag. Ska se sen på betygen hur de förändrats sig. Jag vet iallafall vem som kommer vara nöjd.
Jag själv såklart :D

Kanske ska sattsa på åretselev-titel :)

Nästa lektion är svenska i 2tim, kul är jul men ägg i påsk som jag brukar säga. Vi ska göra bok och film recention  på lektionen. Jag var så duktig som läste ut min bok igår kväll :) Ska skriva om den här senare tänkte jag.

Efter skolan ska jag och älskling hem till mig och laga en läcker pasta middag. De blir kul. Oscar är också hemma så de blir väll promenad efter middagen och sen poppa lite popcorn och krypa ner framför tvn. Ledig imorgon. Jippie :)



Min gudson Min gudson Ossian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0