Fastadag nr 4

Jaha så har jag stått emot många frestelser igen då! Igår var de musicplayground adition på U-huset. Då fick man stå emot allt gott :( Plus att efter spelningarna så gick vi hem till M sjöng lite singstar och där bjöds de på god dricka. Jag fick nöja mig med vatten !damn!

Idag då vaknade jag upp med Älskling  vi åt en väldigt näringsgivande frukost också. Sedan var de dags för han att gå hem och jag skulle på lagträning i stallet. Träningen gick jätte bra och sedan var de bara att hoppa på mitt jobb pass. Jobbade till 19:00  hem och äta en riktigt onyttig middag med pommes och chickenbits. Aja bara lördag engång i veckan så då får man väll svulla lite. Åsså hade mamma såklart köpt godis som jag jätte duktigt stod emot.

Känner mig jätte duktig med min fastning men längtar som fan tills jag får äta detta:


Smågodis, Pepsi, Latte, Snoddas och Ben&Jerrys <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0