Fastadag nr 2

Hej och hå! 
Sitter hemma hos mammsen och längtar efter min Älskling. Lite knäppt av mig att ta beslutet att åka hit och inte vara med honom. Men som jag nämnt förut så måste vi träna att vara ifrån varandra "suck" de är jobbigt när man är så här galet kär <3<3<3

Min fasta då hur går det med den?
Alla tiders vettu. Äter mig mätt vid varje mål mat och sen är man faktist mätt och belåten och absolut inte godissugen!

Härlig känsla? 
Ja faktist :)  Se om jag lyckas tappa några kilon. Har ju gått upp 3 otroliga kilon sen jag blev tillsammans med Älskling.

Träningen då?
Ja jag har ridit min underbara  Ghost vi tränade lösgörande. Pratade lite med Y i stallet också, jag har sommarjobb!!! Jippie


Alla tiders dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0