Ett inlägg till för dagen

Har precis pratat med min absolut sötaste pojkvänn som är 0% romantisk att prata med i telefon. Medan man pratar med honom så pratar han med sina kompisar, lyssnar på musik och sjunger. När jag har tårar i ögonen för att jag saknar honom och bara vill berätta hur mycket jag älskar honom. Så de blev ett misslyckat samtal så nu ska jag inte ringa honom engång till. Han får ringa mig! Ska spela sura flickvän rollen tills han kommer hem på lördag. Inga sms svar kommer han få heller, han vet faktist hur man ringer...

Ska faktist unna mig lite njutning och baka en fet jävla kladdkaka att dela med familjen <3


Love Frida 
De ska bli gott med lite choklad, fett och socker...

Kommentarer
Postat av: hanna

Din kladdkaka e den bästa <3

2009-02-16 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0