Helgen vecka 7

MIN Helg

Helgen har varit helt okej. Fredagen började med ett 90minuters dressyr och hopp pass med Ghost. Han var verkligen jätte duktig. Gjorde även rent alla hans grejer, jätte fina blev de.

På eftermiddagen åkte jag och mamma till Farsta för att äta god veg lasagne och drack cider. Hos en vännina till mamma plus barn. Efter middagen spelade vi Buzz. Innan natten skulle vi ut med hundarna och i trappuppgången möttes vi av en argsint pitbull tik. Som hoppade på stackars Oscar. Han skadades inte blev bara väldigt rädd. Fick en vinflaska av ägaren till hunden som plåster på såren. Tack så mycket men jag är bara 17...

Lördagen spenderades i Farsta Centrum. Köpte fina chinos i jeansfärg på Cubus. En as vacker naturvit tunika på Gina Tricot och svarta spets leggins på Indiska. Super nöjd verkligen.

Efter besöket i Farsta åkte vi igenom Stockholm till nästa statsdel Östermalm, Hjortagen när min lilla mormor bor. Hon fyller år idag (16/2) så vi passade på att lämna över presenten (grå kofta från B-Young).

Alla hjärtans dag
var det ju också i lördags Älskling kom hem efter Melodifestivalen. Som jag berättat förut så har han varit på klassresa till Romme. Vi firade kvällen med gelehjärtan och ...

På söndagen var Älskling super trött. Han hade inte fått riktigt med sömn på resan och även dragit på sig en infektion så han var sjuk. Killar blir ju som små fågelungar när de är sjuka. Det bara skrek -Ta hand om mig- i hans ögon. Stackars krake. VI spenderade iallafall dagen i hans pojkrum och kollade på film. Mysigt <3

Åkte hem lite senare på dagen, stack till stallet och red Ghost som var på galenskap humör. Sken och stegringar i ridhuset är ju alla tiders en söndag kväll när man legat i sängen hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0