090212

Hållå där torsdag idag :)

Väckning 7.15 idag är de en sorgensdag för A åker på klassresa till Romme. Hur hanterade jag detta då?
Jo en ute lunch med mina trevliga vänninor + en fika. Har fixat klart hans jätte gulliga Alla hjärtansdag present  också.
 Kan inte skriva här ifall han råkar finna en dator och läser inlägget.

Ridit Ghost idag också och de gick jätte bra, tränade mycket dressyr arbete men tog några språng över ett litet hinder på slutet, de var skoj :)

Har iallafall bestämt mig för att läsa vidare på Hästprofilen ska sattsa satan på teorin så går de nog


Sötaste flickan i världen = jag på denna bildMin jätte söta pojkvän


Puss och kram från er allas bloggskrivare Frida

Kommentarer
Postat av: Cindii

Vill du ha fler läsare till din blogg? :)

klicka in dig här: http://www.viraltrafik.se/?Cindiii

2009-02-12 @ 19:52:47
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0