090204

Jag har tänkt efter lite, varför skulle ni vilja läsa om vad jag gör hela dagarna. SÅ jag tänkte sluta skriva dagbok om mitt liv. Även fast de är ganska så roligt :)  Ne jag tänkte fördjupa mig och diskutera mer om lite mer allmäna saker. Som helt klart kommer att bli super intressanta att läsa ;)
 
Ett tyckande helt från mig:

Har i förra veckan irreterat mig på diskutionen kring Jessica Simpsons vikt uppgång.
Tjejen har ökat i vikt okej? Vad är problemet? Hon kanske vill må bra, vara hälsosam 
och bli en dröm för killarna. 

Att hon även räknas som tjock för att hon har börjat använda size 2 som motsvarar storlek 32.
Gör mig lite fundersam. Jag har nog aldrig kunnat ha storlek 32 i hela mitt liv. När jag hoppade
från "barn storlekarna"  Till "vuxen storlekarna" när jag var runt 12-13år blev de 34/36  på
engång, något som har gick vidare till 36/38 när formerna började komma något år senare.

Den här storleken har nu stannat och kommer nog inte ändra sig på ett tag. Men de jag vill komma
fram till är att idealet är helt sjukt. Låt Jessica vara hon är perfekt!


Ett hälsotips

Jag försöker leva ganska hälsosamt på vardagarna eftersom
jag vill vara pigg och hålla mig frisk (inte för att gå ner i vikt).

Jag har hittat en jättegod smoothie på flaska Froosh heter
den och passar utmärkt
till mellanmål. Godast är de om man dricker den medan
man äter lite nötter...
   
Så himmla super goda!  Finns i de flesta matbutiker för ca 18:-

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0