090201

Söndag idag

Idag fick jag min efter längtade sovmorgon. Härligt var de! Drömmde ingenting speciellt. Idag kom min älskade hund Oscar hem, för mormor kom till oss och fikade lite.  Har väll inte gjort så mycket idag. Kollade på reprisen av Let´s Dance eftersom jag inte såg de i fredags. Red dressyrlektion för L Ghost. Det gick faktist ganska bra, vi gjorde några riktigt bra skänkelvikningar

Nu sitter jag och lyssnar på några Bob Marley  låtar, ganska soft rythm och texter. Ska väll snart ringa min älskling vet inte om han hänger i skidbacken just nu, men ska iallafall prova. Skola imorgon med start 8.50.


Puss puss puss och kram från en Frida med lite ont i halsen.Min egen uppfödda kanin   Dragontorpets London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0