Torsdag morgon

Ligger här i sängen och kan knappt röra mig har så fruktansvärt ont i kroppen! Funderar på att gå ut i snön och bara promenera lite snart för att kanske få rörelse i lederna och sånt + att få lite ljus och luft på mig. Har ju legat inne i snart två dagar. Hoppas på att min pojkvän kommer och hälsar på ikväll, spyr ju inte längre så tror inte jag smittar. Se om jag tar mig till julavslutningen imorgon. Klarar ju inte ens av att ta mig upp ur sängen idag så får se hur de blir. Vill så gärna åka till Ghost och borsta honom men känner mig inte så pigg på att sätta mig på en buss ifall jag börjar må illa. Vill inte köra heller för de är så mycket snö och då kan det vara läskigt. Pappa har iallafall lovat att han ska följa med i bilen första gången jag kör i snö. Feg jag är? Kanske!

Ne ska sätta på mig mössan och vinterjackan och försöka ta mig en liten promenix nu.


Ha de bra

/Frida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0