Torsdag förmiddag

Har varit ute på en liten promenad i blåsten, de var rätt skönt men jobbigt att gå upp för trappan när jag kom hem :(

Har kommit fram till att Ghost påbörjade sin ledighet denna vecka för har tränat ner honom nu 2-3veckor så känner inte någon direkt skuld att låta honom stå fram till nyår. Ska lägga tid på att komma i ordning i stallet. denna höst och vinter har mina grejer legat huller om buller och jag har inte varit lika skötsam med läderskötseln som jag brukar vara. Har nog med att göra att körkortet och massa uppsattser tagit så himla mycket energi från mig.

Kommer iallafall göra som jag gjorde förra året när han var ledig. Bara ut och gå med honom, kanske skritta ut en sväng, släppa honom i ridhuset och bara mysa. Kommer ju jobba rätt mycket i jul också så jag kommer ändå inte ha lika mycket tid som annars att rida. Ska sätta igång honom 2januari 2010.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0