Söndag morgon

Godmorgon alla glada :) Är as trött kunde typ inte somna igår, låg och tänkte på flygplan? Ska erkänna att jag är grymt jävla flygrädd och snart ska ju älsklingen ut och flyga så då blir man ju bara mer spänd och tänker på vad som kan hända, kommer han komma tillbaka? Så jag bad en bön till Gud att allt måste gå bra och sedan somnade jag, han är bra den där Gud :)

Idag ska jag till mamma och jag har hört ryktas om att de väntar 2 stora sopsäckar med hästsaker och en ny sadel till Ghost som hans förra ägare hade kommit med när kontraktet skrevs.

Har ju haft våra egna saker till honom nu när vi haft honom på foder, men man kan ju alltid kolla om de finns lite shyssta grejer. Sadeln hade jag när jag provred honom och några gånger efter de innan vi tog honom till Vigelsjö. Den är rätt liten för min rumpa jag behöver minst 16,5" den här kanske är 15-16" men vi får se hur den först och främst sitter på Ghost han har ju som sagt biffat på sig sedan sommaren 2008. 


Ne undra om man ska slita sig från sängen nu och göra lite frulle? Andreas kommer vid 12 och hämtar mig (y)



Ghost och Cornetto in the hage :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0