Söndag kväll

Idag är det söndag, igår jobbade jag och det var verkligen tungt, inte jobbet i sig utan jag hade inte den där riktiga energin jag brukar ha när jag jobbar. Men det kan ju bero på att jag varit sjuk och inte ätit ordentligt.

Idag istället så var jag jätte snabb när jag jobbade och hade fullt med energi, kan bero på att jag åt middag igår och ordentligt frukost idag. Så idag har jag alltså jobbat några timmar på dagen i stallet och sedan har jag tagit hand om Ghost lite, släppte honom i ridhuset :) Har en film på honom som håller på att laddas upp på youtube, visar sen :)

Vilken vinter de är ute! Så himla fint, men fötterna fryser ihjäl annars är de hel mysigt.

Ikväll händer väll inte så mycket i mitt liv Andreas har blivit sjuk så jag blir hemma och ska ta hand om mig, ska ju in till storsta'n imorgon :D


Vinter bilder på hästarna:



Lipa lipa kärlekspipa <3



Ghost <3



Börje han var en av mina favoponnysar när jag var liten <3



Cornetto, typ världens underbaraste häst. Tävlat LC dressyr på honom tihi<3



TiGer och Ghost, bästisarna i hagen <3



Ghost andra bästis Cayenne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0