Söndag eftermiddag

Jaha så är det mörk igen fast klockan bara är över fyra. Har varit i stallet sen 10 imorse och ordnat med Ghost och varit med i stallets julspel. De var kul :) och jag tyckte alla var jätte duktiga!

Pappa hade filmat lite så lägger väll ut någon film senare, dock tror jag min mor har kameran och den får jag inte fören imorgon och då ska jag till henne och hennes data är super seg och jag orkar inte ta med min laptop så filmen kommer helt enkelt ut tidigast på onsdag :)

Bilder kanske jag kan hitta? Eller får se helt enkelt!


Igår var jag och Andreas några timmar och köpte julklappar, hittade till småtjejerna och mina gudbarn. Även till mina två skolflickor Jossi och Angapanga!


Sedan badade jag häst i kallvatten :O Aja bara på halsen och benen så han klarade sig :D Stod och gnuggade honom torr med täcken och grejer så han frös inte ett dugg.

Har lite beslut ångest om jag ska sova över hos Andreas inatt? Vi får se har iallafall lovat att komma till honom en stund!

Angående Idolvinnaren var det bara jag som började tok böla när Erik tog upp sin pappa och flickvän på scen? Så fint och rörande att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna <3



 
Gu vad gott med solvarma bär, bild från i sommar-09

Kommentarer
Postat av: Chanelle

Såg det jättefult ut när jag körde? Bulten började typ trava på stället och massa saker på avslutningen :S

2009-12-13 @ 18:03:47
Postat av: Svar till Chanelle

Nej de var gulligt :)

2009-12-13 @ 19:17:19
URL: http://fridieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0