Psykologi uppsatsen klar!

Så himmla skönt! 5sidor blev den inte för många och inte för några helt enkelt! Satt i skolan och skrev hela förmiddagen :) Efter skolan åkte jag hem till Andreas men så fort jag kom dit skulle han sticka och klippa sig och jag orkade inte följa med så jag somnade i hans sköna varma säng :)

Vaknade av att han sa något när han kom hem och sedan var de dags att laga middag, undra hur länge jag sov egentligen? De blev ris och kycklinggryta till mig medan Andreas gjorde klyftpotatis och snitzel :D

Sedan begav jag mig till stallet för att rida lilla Ghost. Han fick sina tyglar jag köpte i Globen och han var jätte snygg i dom eller vad man säger! Ghost hade inte blivit riden på x antal dagar eftersom de varit så mycket med körkortet och födelsedagar så han var lite spänd men blev mer avslappnad på slutet. Red kanske bara 30min för ville inte chocka honom!

Imorgon ska jag på Älvsjö med alla 3:or i skolan! Vi ska leta högskolor vi vill gå på, de är väll ingen hemlighet att jag ska gå till polisernas "stånd" :O hihi. Sedan ska jag kolla vad Karolinska Universitetet eller vad de hette har att erbjuda. Funtar på att gå deras socionom eller psykolog utbildning också. Men vi får se. Jag kommer bara vilja åka hem hem hem. Vill så gärna hålla igång Ghost nu men om det inte är de ena så är de det andra. Hinner iallafall rida fredag och söndag denna vecka.

Se om Anna kan rida lördag. Är ju på kryssning fredag kväll till lördag kväll Andreas och jag firar ett år wihoo!


Nä nu ska jag gå och duscha och sedan krypa ner och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0