Måndag morgon 9.38

Sitter här hos Andreas, vi hoppade över lucia fikat i skolan idag och tog lite sovmorgon, alltid lika sköönt att sova ett par timmar längre.

Idag händer de väll inte så mycket i mitt liv förutom att jag ska till Ossians dagis och se på deras luciatåg (asgulligt jö) I skolan ska jag bara gå på möte med projektgruppen och våra handledare för att vidare ha möte med Leila på onsdag, så jag blir klar någongång!!!

Ska hämta ut mitt körkort idag också, jag är så himmla ful på de kortet så att de inte är sant....



Nu är Andreas här så nu sticker jag, bye!

Kommentarer
Postat av: Chanelle

Min lillebror var med i det lucia tåget som Ossian var med :P Fast ja var inte där o tittade.

2009-12-14 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0