Måndag kväll

Försöker följa något slags mönster i rubrikerna men lyckas inte alltid komma ihåg vilken mönster jag ska följa! Men tror att de kommer bli att jag skriver dagens dag och sedan vilken stund på dagen/kvällen de är, bra va?


Lucia tåget med Ossian var ju hur gulligt som helst fast jag frös ihjäl eftersom jag bara hade mina converse pga att någon i stallet tyckte mina stövlar från Ullared var snygga och tog dom i onsdags när jag var på hoppträning. Bittert för mig? Haha ja jag köpte faktist skor när jag var på Ullared även fast dom kostade under 500:-! Men dom var snygga, sköna och som sagt inte dyra. De är inte så att jag dör om jag har billiga skor direkt.


Så idag när jag ändå var på Väddö så knallade jag in på deras lågprisaffär KNALLEN och köpte mig ett par ljusgråa kängor som var fodrade och varma. Även dessa kostade under 500:- dock var de halva priset på dom. Lägger ut en bild imorgon eller något, ska faktist till pappa imorgon för ska vara barnvakt till Enya tills på onsdag, så kan använda laptopen. Det var länge sedan så de kan bli lite underhållande (att passa Enya alltså)!

Imorgon i skolan händer väll inget spännande vad jag vet, är väll inte så många som kommer iaf inte mina flickor Angelica och Jossi, juste vi delade upp projektet bra nu så snart kommer de vara klart :D

Nää ska väll ta och krypa till kojs snart, kanske inte får någon skönhets sömn imorgon när man har sötungen hemma!




En bild från midsommar, tror Andreas har tagit den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0