Måndag kväll

Ligger här i sängen med Andreas, han kollar på hockey och jag har suttit inne på min internetbank och fört över lite pengar till mitt nyöppnade sparkonto, de var en glad överaskning när jag fick reda på att hela studiebidraget kommer nu i december, Jossan har ju lurat i mig att bara ½ skulle komma så jag har snålat galet den senaste tiden. Men nu när jag vet att pengarna kommer rulla in så är de bara att börja spendera igen :D


Idag har jag och Andreas varit hos farmor och fikat och sedan var vi en sväng ner på stan. Jag köpte en bok där jag ska skriva om Ghost och mina äventyr :)

Imorgon ska jag ner och lämna hans "nya" stalltäcke och fårskinnspad jag hittade i sop-påsarna hemma hos mamma. Han kommer bli glad, tyvärr har jag inga matchande stallbandage som passar till täcket så de måste jag införskaffa, han kan ju inte stå där med ett ljusblått täcke och grålindor jö...


Ha de bra nu ska jag krypa upp i armarna på Andreas och snora lite <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahah skyll på min mamma (a)

2009-12-28 @ 21:20:57
URL: http://josephinenilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0