Måndag kväll

Hallå där!

Precis hemkommen från stockholm där vi hade de jätte mysigt, tyvärr kunde inte Frida följa med fick vi veta på morgonen för hon var sjuk :( krya på dig <3

Hittade några julklappar och inne på Björn Borg hittade vi en högljud läderhora (hon kommer iallafall se ut som en om 10år om hon fortsätter sola så där) till bloggare.

Se om jag åker till Andreas idag, litee oklart om han ville eller inte för han menade på att han skulle behöva sova! Så om jag stör liksom? Ska väll ringa om jag orkar annars dissar jag honom ikväll. Anna Anka är ju på tv ikväll och hon är så rolig. Plus att de är rätt sent och jag inte ätit någon middag än men väntar med spänning på vad de kan bli!

Imorgon ska jag till kusinerna om jag orkar, de är så jobbigt att vara ledig allts,  Anna skulle iallafall ta hand om Ghost imorgon så de är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0