Måndag eftermiddag

Sitter här i skolan och är jätte mätt efter att ha svullat i mig massa av skolans potatis sallad.Mmm så goo den var. Vi har haft dubbel lektion i naturkunskap på morgonen och de var helt okej :)

Nu väntas dubbel lektion i religon och jag ska börja på min "mini uppsatts" denna lektion. Mer info om den kommer senare :D


Håller på att tänka över lite julklappar nu, några köpte jag i början av hösten och några förra helgen. Men på Måndag ska de sista klapparna inhandlas för då ska jag, Jossi, Angelica och Frida åk in till huvudstaden och shoppa loss. Vi ska även försöka hitta till Ben&Jerry's cafét i gamla stan...

Julklapps check:
Mamma yes
Pappa  ½ yes
Enya yes
Ossian yes
Saga yes
Tindra yes
Angelica yes
Jossan yes
Andreas noo
Svärföräldrar yes
Mormor noo 
Farmor noo
Gamel moster noo





En bild från Julshowen, Ghost är fin iaf (bild från film)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0