Lördag förmiddag

Sitter hemma hos Andreas och väntar på att han ska bli klar, varför ska killar duscha så jäkla länge? Jag är typ klar ska bara sminka mig lite till, håller på att vänta med att ögonkrämen sjunker in ordentligt så inte mina mörka ringar under ögonen ska synas, I-landsproblem?

Idag ska vi ner till Norrtäljes lilla centrum och försöka hitta julklappar så gott de går :) Det ska bli mysigt och juligt tycker jag! Har köpt till min mamma och pappas julklapp är nästan klar behöver bara justera lite till på måndag. Sedan är jag ½klar med svärföräldrarnas julklapp!

Nu kommer Andreas så jag ska sno spegeln inne i badrummet, har ni hört någon som inte har spegel i sitt rum?


Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0