Jaha så var det måndag igen!

Sitter i skolan klockan är 10.40. Händer inte så mycket här sitter själv i ett hörn i datasalen. På morgonen har jag haft körlektion och sedan när skolan började hade jag rättskunskap! Nu ska jag bara sitta av tiden här till lunchen börjar! Ska faktist plugga lite naturkunskap har prov imorgon, ioförsig kommer jag typ missa provet eftersom jag har uppkörning men de är ändå bra att vara förberedd.


Mina dagsplaner ser väll inte så spännande ut, skola fram till fyra, ska fixa pappas julklapp och sedan ska jag ta mig till Bergshamra för att klippa mig, vet inte om de blir en blekning? De skulle faktist vara lite lyxigt men tror jag får vänta någon månad till så pengarna räcker till alla de julklappar jag ska köpa :D


Ska skicka iväg ett textmess till Frida om vi kanske kan ses någon dag :D



Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha ja x) ja dom är verkligen bäst!

2009-12-07 @ 18:34:56
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0