Fredag kväll

Har precis varit hos lilla Ghost och ryktat honom med hans fina gethårsborste. Nu glänser han :) Värsta timingen att jag badade honom i lördags åsså var han inte ute i leran i söndags eftersom han var med i både Lucia showen och lucia tåget, sen kom snön! Så han är fortfarande lika vit. Han är faktist den enda av mina 3skimmlar jag haft som inte skaffar sig pissfläkar på magen, helt otroligt!

När jag kom hem från stallet duschade jag och ställde mig på vågen! Shit jag har gått ner 5kg. Inte konstigt att jag inte har någon enerigi och det var därför Andreas med glimten i ögat och ett leende sa att min mage hade försvunnit, oroa dig inte lilla gubben den kommer tillbaka. Lovat mig själv att inte väga mindre än 60kg. 60KG! ÄR HON DUM I HUVUDET, HUR KAN NÅGON INTE VILJA VÄGA UNDER 60KG????

Jo jag! Jag mår inge bra av att banta och hålla inne med maten. De är när jag väger mellan 61-62kg som jag mår bäst och känner mig snyggast i mina former. Ni får kalla mig tjock som väger runt 60 och är 163cm lång. Men så länge jag har ett BMI under 25är jag nöjd för då är jag inte överviktig.


 
Tjock? Ne bara kurvig och mårbra <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det spelar ingen roll hur mycket man väger, bara man trivs med sig själv och tycker att man ser bra ut :)

2009-12-18 @ 18:59:20
URL: http://hannamalmlof.blogg.se/
Postat av: Josefine - hästblogg

Hej hej, nu har jag börjat blogga igen :)

2009-12-19 @ 09:30:24
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0