Fredag förmiddag

Ligger fortfarande i soffan har väll gjort de i två hela dagar nu. Det har varit julavslutning i skolan men jag har inte varit där eftersom jag fortfarande inte känner mig helt pigg. Idag ska jag iallafall ta mig till MIN ponny, ja han är min nu :) Alla papren och försäkringar är klara nu så de är as gött. Ska väll bara borsta på honom och kanske ta en promenad om han inte är allt för pigg eftersom jag inte är så himla pigg att hålla tempo. Imorgon ska jag iallafall jobba på eftermiddagen/kvällen 14-19 och på söndag ska jag jobba en sväng mellan 12-15 så hoppas energin håller. Har ju ingen häst att rida så där spar jag ju på mig.

På måndag ska jag in till sthlm med tjejerna, fick ett medelande på facebook att Mickis ville hitta på något men jag har inga pengar att unna mig varken bio eller middag eftersom jag fick lägga ut onödiga pengar på nya skor eftersom mina blev stulna :´( Men dom pengar jag har kvar kommer iallafall räcka till de få julklappar jag ska köpa. Igår tror jag att jag slog in 10paket känner mig värsta snäll som en tomte nu :D

Jag är en sån person som inte önskar mig så värst mycket utan mer tycker de är roligare att köpa till andra.

Ska snart kolla när mamma slutar för hon skulle med till stallet <3




En bild från i sommras som inte är så charmig, jag håller på att lägga ner eller upp stigbyglarna?


Rida kür till den här med världens finaste Ghost <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0