Fredag eftermiddag

Middagen var riktigt kul igår :) Tack!

Idag var de dock väldigt jobbigt att komma upp ur sängen. Men slutligen tog vi oss båda i kragen och gick upp. När jag säger vi menar jag mig och Andreas <3 Sedan var gick vi till skolan och de var ISSSS kallt, vintern kommer nu hoppa jag, har tom snöat lite idag.

I skolan gjorde jag och Stefanié våran redovisning och de gick faktist bra :)

Sedan åkte jag till stallet och red en något lerig häst som heter Ghost och är världens underbaraste, bara så ni vet <3 Vi red ca 45min på lilla ridbanan, där var de iallafall mjukt dock lite lerigt! Men vi kunde rida på i alla gångarter åsså vidare...

Snart ska jag träffa Frida vi ska gå och fika de ska bli trevligt,

Sen ikväll blir det fredagsmys med Andreas hos honom, ska väll köpa lite Ben&Jerry's och massa godis de är ju bara IDOL final engång om året :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0