Ett litet inlägg!

Jaha så var det torsdag, ikväll ska jag och Andreas på middag hos hans kompis i, trevligt trevligt ;)

Ska väll snart ta och göra mig i ordning, tänkte ha ganska vanliga kläder orkar inte piffa upp mig med klänning och strumpbyxor. Men ska iallafall använda min Icurl så får se vad som händer md håret. Förhoppningsvis regnar de inte när vi går dit för då förstööörs lockarna och blir bara till krull!!!


Dagen har varit lugn i skolan och jag och Stefanié blev klar med vårat arbete om "Hälsa i Norrtälje" ska ha redovisning imorgon bitti på hälsopedagogiken!


Ne dags att köra igång! Ska kolla bussarna härifrån ska möta upp Andreas vid hamnen.




Funderar på hur jag ska göra i nyår, tyvärr blir det en värderingsfråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0