Att sakna <3

Att förlora någon de kan vara en kompis, ett djur eller en släkting är jobbigt. Jag kan sakna min ponny Bugsy så fruktansvärt mycket att tårarna kommer för jag vet att han aldrig kommer att komma tillbaka <3

Men man att sakna någon för att man är ifrån varandra tycker vissa är töntigt. Jag saknar min pojkvän jämnt när vi inte är med varandra. Det är ju hur normalt som helst eftersom vi älskar varandra. Jag brukar även sakna mina Gudbarn när jag inte träffat dem på länge.

Blondinbella en som inspirerar mig oehört mycket som bloggerska har nu på söndagskvällen skrivit ett sånt fint inlägg om att saknad och som jag verkligen tog till mig och ska tänka på när jag och Andreas är ifrån varandra en längre tid. Läs och njut:

http://blondinbella.se/att-vaga-sakna/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0